maanantai 30. huhtikuuta 2012

Koulussa hengailua :DD

Kirjotettu perjantaina koulussa..
Mulla on enkkua ja mun pitas kirjottaa esseeta mutta ei ihan hirveesti nyt innosta :D Perjantain viimenen tunti koulua ja se on due vasta ens keskiviikkona nii ehtii viela! Sen sijaan kuuntelen musiikkia ja mietin etta mitas sita tekis tanaan. Tavallaan tekis mieli vaan menna kotiin ja chillailla tama ilta ja huomenna sitte teha jotaki, mutta tavallaan haluaisin teha tanaanki jotai. Hankalia paatoksia huhhuh. Ja arsyttaa ku mulla on puhelimessa enaa ehka joku viis viestia jalella ja mun pitas menna Targettiin ostaan lisaa aikaa mutta en tiia millon paasen sinne :( Ja on kaiken lisaks perjantai eli ei ees naa kavereita koulussa ja ei pysty tekstaa etta vois teha suunnitelmia. Tan jalkeen osaa arvostaa ihan normaalia puhelinliittymaa!

Maanantaina oli aika hankalaa koulussa ku meinas vahan prom painaa viela paalle.. Onneksi oli paljo sieluntovereita tassa jutussa ja jopa jotku opettajat tajus etta tanaan ei vaan oo hyva opiskella hirveesti :D Tein laksyt study hallissa ja nukuin ja ku paasin kotiin nii menin aika suoraan taas nukkumaa. Illalla herasin, otin suihkun ja menin nukkumaa :D:D:


Ja tiistaina sain vielapa nukkua vahan pitempaan ku oli late start! Vanessa tuli hakeen mut ja ma tosiaan vihdoinki raahasin mun sukset kouluun... Ihan jees silleen ku ulkona oli joku +15 ja tosi kesanen saa ja sit ma kavelin suksien kanssa tuolla heh :--) Koulun jalkeen mentiin taas puistoon ja Josie tuli sinne ja me koppeiltiin!!! Siis ne rapylat mitka onkaa oli ihan oudot ja se pallo oli hirveen iso mutta kuitenki! Alko vahan kaduttaan et en tehny taalla softballia, mut aattelin sillon et oon saanu pesiksesta tarpeekseni ja kokeilen jotain uutta, mutta nyt tajusin etta mulla on sita oikeestaan ikava! En muista oonko kertonu mut sillon ku mulla oli se leikkaus nii sain kuuden viikon urheilukiellon ja siina ois menny melkeen koko golfkausi eli enpa paassy kunnolla opetteleen golfia :( Mulla ehti olla golfia ehka kolmesti ennen sita leikkausta hehhh... Ja aattelin etta saan jatkaa golfia ku eihan se oikeestaa oo urheilua, heilut vaa sen mailan kanssa :))) Mutta sitte Ellen ja Charles sano etta ei golfia meikalaiselle..


Keskiviikkona menin koulun jalkeen kotiin, mutta sitte iltasemmalla menin Caribouhun Maloun, Ingridin ja Corinan kanssa. Olin kavelemassa Caribouhun nii Ingrid tekstas etta mita teen ja kerroin et oon menossa Caribouhun nii se sano etta oli just pyytamassa mua tuleen sinne nii se sit tuli kans meidan kanssa :) Ja siella ku istuskeltii nii nahtii Nick, Chris ja Roozie ja kaytiin ostamassa donitsit et saatas torstaina olla study hallissa ne arsyttavat ihmiset jotka vaan syo koko ajan!!!!
Malou tekstas sen hostmomille etta josko se vois hakee sen meilta ku oli jo pimeeta ja taalla ei tosiaan oo oikeen streetlights ja vanhemmat ei tykkaa jos kavelee hamaralla, ja sano etta hakee sen meilta. Ku oltiin kavelemassa meille nii Maloun hostmom soittaa etta se on siella ja me alettiin juokseen ja naurettiin iha hirveesti :D:D:D:D: Ei ollu helppoa ku oli ylamakee ja donitsit kaessa!! Ku sit lopulta paastiin meidan drivewayn ylapaahan nii tajuttiin et niilla oli auton kaikki ikkunat alhaalla ja ihmetteli etta mista se nauru kuuluu..... Ja ku ei pystytty lopettaan nauramista ja selittaan et miks nauretaan :D

tykkasin tuosta letista niiiin paljon!! ja mieti, mulle saa letin :o

Eilen jaatiin koululle mina, Ingrid, Olivia ja Lea ku haluttiin menna kattoon Maloun meettia. Mutta se alko vasta neljalta nii meilla oli ihan kivasti aikaa nii lahettiin kauppaan! Tuossa meidan koulun vieressa on kauppa European Delicacies nii mentii sinne ja oltiin iha innoissaa, mut sit ku paastiin sisalle nii kukaa ei nahny mitaa tuttua ja kaikki vaa naytti ihan venalaiselta :( Onneksi vieressa oli myoskin Aldi joka pelasti :D Aldi on niinku jenkkien Lidl!
Mentiin sit kattoon sita meettia ja se oli mielenkiintosta ekat 20minsaa mut sit se kavi aika tylsaksi.. Katottiin sit kaikki Hopkinsin joukkueet ja sitte lahettiin aika nopeesti :D Mentiin Lindberghii kattoo et oisko siella viela joukkueita reenamassa mutta eipa nakyny nii paatettiin sitte menna kotiin iha suosiolla.

Oon tassa tunnin aikana edenny nii paljo et oon rekisteroiny itteni turnitin.comiin (kaytetaanko tata suomessa??) ja paattany etta meen kotiin koulun jalkee ja en tee miiitaaan tanaa! :) Huomasin kans kuinka paljon mun kynnet on kasvanu tassa vahan alle viikossa ku mulla on viela se ranskalainen manikyyri minka ne teki viime lauantaina ja se nayttaa vielaki hyvalta! Alan vaha kyllastya naihin kylla mutta ootan eka etta ne alkaa nayttaa huonolta ja otan vasta sitte pois :D
Sain talla viikolla myoskin mun golf hupparin ja teepaidan ku kerkesin tilata ne ennen sita leikkausta ja sita tilaustahan ei sit tietenkaa voinu peruuttaa. Mut se huppari on oikeestaan tosi mukava paalla nii todellaki aion kayttaa sita! Ja se teepaita.... Noh ompahan yks kotiteeppari lisaa! :D

moi aiti :))


Tasta eteenpai oon kirjottanu maanantaina koulussa :D
Mun suunnitelmat perjantaille ei ihan toteutunu. Tarkotuksena oli siis olla koko paiva vaan kotona, mutta sitte paadyinki lahtemaan ravintolaan Ellenin, Charlesin ja Brittanyn kanssa. Ei siina, hyvaa ruokaa ja hyvaa seuraa nii en valita! Sitte viela illemmalla mun oli tarkotus menna Olivialle, mutta sitte hostit alko puhumaa politiikkaa... :--D

Lauantaina kaikki muut meni taidemuseoon Minneapolikseen, mutta maa olin kuullu etta se on tylsa nii jain kotiin. Hyva paatos ku ei puhelinkaa toiminu :)) Yhen aikaan olin jo niin tylsistyny etta huhhuh! Jossaki vaiheessa muistin sitte etta meillahan on kotipuhelin :DD Malou tuli meille ja lahnailtiin yhessa, mutta sitte Vanessa soitti ja paadyttiin kaikki meneen Paddylle hengaileen ja siella meniki sitte koko ilta ja hauskaa oli :)

Sunnuntaina nukuin vaha pitempaan sitte, herasin kolmen aikaan iltapaivalla :D Oli vahan semmone mika maa, mika valuutta fiilinki! Siita ku sain itteni koottua nii olin aika tomelias eilen. Siivosin, pesin pyykkia, autoin ulkohommissa, kavin kaupassa, kirjotin kortteja ja sain VIHDONKIN sen paketin Suomeen valmiiksi! Lahetan siis mun talvikamoja aipalle :D Eiha se paketti ookkaa oottanu ku joku kuukauden verran, hupsista. Tanaan koulun jalkee ois tarkotus menna kotiin ja hakee se paketti ja viia postiin se (!!!) ja sitte Caribouhun Ingridin kanssa :)

Huu kattoin just saatiedotuksen tanne ja tervetuloa takaisin lampo <3 Seuraavan viikon ajan pitas olla +20 - 26 :)) Kohta varmaan valitan ku on niin humid mutta se on sitte sen ajan ongelma!

paivan biisi :DD
HYVIA VAPPUJA KAIKILLE! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti